Moc se omlouvám za pozdní odpověď. K věci. S pohledem na snadnost propagace jsem to asi přehnal. Podlehl jsem vlastnímu klamu a předpokládal, že by o takovou věc byl skutečně veliký zájem. Kdyby se například zavedla určitá věrnostní opatření, například nesmazatelné komentáře k průběhu domluvy a samotné jízdě, na který by samozřejmě mohla druhá strana reagovat - něco jako na aukru, nebo vašim stránkám bližším CouchSurfingu, tak si dokážu představit u svého okolí celkem zájem. Odtud sebeklam, že by stačilo jen si s přáteli o tom prostě pohovořit a tím o malé podstatné něco rozšířit klientelu této služby. Brácha mi k tomu nedávno přiložil nápad na určitou formu registračních karet, pak by mohl vzniknout systém solidně konkurující MHD a mohl by třeba dostávat i určité dotace od státu. V době neustálého tlaku na snižování emisí by si každá eko-aktivistická skupinka či strana mohla přidat ke jménu, že toto řešení podporuje. Něco oficiálně zaštítěnýho by už jistě mělo pořádný okruh uživatelů..
Sny..
K RSS též pouze z mé zkušenosti. Mám okolo sebe pár lidí, co maj ty RSS čtečky, takže když každej den sednou k netu a aktualizujou to, sleze se jim tam soubor novejch článků, zpráv atd, který si přejou sledovat. Taky to používám a pro mne osobně by bylo prostě jen pohodlný, kdyby se mi tam nový nabídky z/do toho mně blízkýho města zobrazovaly. To by bylo asi na bonus